کارگاه زن کامل

زن کامل

براستی که این روزها زمانه رو به تغییر است . حال دیگر روش های زندگی و عشق ورزیدن که پدران و مادرانمان به کار می بردند موثر نیستند . مضاف بر اینکه راه های جدید را نیز بلد نیستیم، تعجبی ندارد که در روابط خود مایوس و سردرگم هستیم.

کارگاه زن کامل

 هیچ چیز قشنگ تر از زندگی کردن در زمانه ای که همواره رو به تغییر است نیست .براستی که این روزها زمانه رو به تغییر است . حال دیگر روش های زندگی و عشق ورزیدن که پدران و مادرانمان به کار می بردند موثر نیستند . مضاف بر اینکه راه های جدید را نیز بلد نیستیم تعجبی ندارد که در روابط خود مایوس و سردرگم هستیم .

ما از مرد های زندگی خود انتظار داریم در کار هایی استاد باشند که برای آن هیچ گونه آموزشی ندیده اند. مهارت هایی که اغلب زنان در آنان ماهر هستند نظیر : قابلیت و توانایی بین احساسات، صمیمیت، حمایتگر بودن و عشق ورزیدن. اما مرد ها به راستی مایلند کاری بکنند تا از لحاظ احساسی بازتر شوند و در پی آن بتوانند احساسات خود را حس کرده و آن را به زنان خود ابراز کنند اما این فرآیند برایشان دشوار و ترسناک است. زیرا مردها تصمیم گرفتند افرادی واقعی باشند آن گونه که اجتماع به آن ها آموخته. یک مرد خصوصیات و ویژگی هایی را از خود بروز می دهد که انتخاب کرده و این تجربه صمیمیت واقعی با زنی که به او عشق می ورزد را نا ممکن می سازد.

کارگاه آموزشی زن کامل به شما کمک می کند در ابتدا خود و علایق و سلیقه های خود را بشناسید و با تغییر خود به سمت مثبت تاثیر شگرفی بر همسران خود بگذارید . آنچه در این کارگاه به عنوان هدف نام گذاری شده است فراوان می باشد . مهم این است که شما در چالش هایی قرار می گیرید که به صورت روزمره با آن درگیر هستید اما یاد خواهید گرفت خودتان را دوست بدارید تا دیگران شما را دوست داشته باشند و تجربه تجربه زیباییست .

آنچه می آموزید

  1. مهارت در برقراری ارتباط با توجه به اصول T.A
  2. شناخت ویژگی های مهم زنان
  3. شناخت ویژگی های مهم مردان
  4. اموزش و اطلاع رسانی در جهتبهبود روابط زناشویی
  5. آشنایی با سرد کننده های جنسی
  6. یاد بگیریم چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم

افزودن دیدگاه جدید